Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

3 Ocak 2014 Cuma

Her şey bisiklet için (TAKısı kusur kaldı)

 Efeeeendiiiiiim, arayı soğutmadan hemen TAK haberimizden devam edelim. En son size 28 Aralık'da Tasarım Atölyesi Kadıköy'de "Bisikletin için Tasarla" adında bir konsept olacağını söyledik. Sonra twitter'da bazı konuşmalar oldu :) sitesinde bu haber gözükmüyor ama etkinlik bildiricisi olan bir organizasyonda ise bu belirtiliyordu.

Dedim ben anlamam, giderim, kumarımı oynarım :) saat tam 13:06'da TAK'ın kapısında bulundum bir tanesi kapalıydı sonra banka oturdum başladım beklemeye. Dedim en kötü biraz daha beklerim sonra hayata devam ... Aradan bir-iki dakika geçti, kapı açıldı, içeri girdim. Meğer varmış, sonra içeride beklemeye başladık derken, bisikletler geldi ... Aslında bir yanlışlık olmuş ...

Brooks Sele





Samet Arkadaşımız çok güzel bir şey söyledi bana :) aslında bu laf karşısında biraz heyecanlandım :D "Sadece bir kişi gelse bile bu etkinliği düzenleyeceğiz" demişler :) içeriye geçtik, üç adet birbirinden güzel bisiklet bizlere bakıyordu. Bizler dediğimde benle birlikte iki-üç kişi daha vardı. Daha sonrasında Samet bize bisikletleri tanıtmaya başladı.






 Volkan Abi ise kendi Raleigh marka bisikletinin aksesuarlarını tanıttı. Fazla detaya da girmek istemiyorum açıkçası, çektiğimiz videonun içerisinde bütün ayrıntıları bulacaksınız.

Critical Mass ile gezerkene 
 Akşamına da işim yoktu. Samet direk "Abi akşam Critical Mass'e katılıyorsun" Dedi, "Zaten ben de uzun zamandır bunu istiyorum, denk getiremedim" Diye cevapladım.

 Tabi arada kalan o iki-üç saati Kadıköy Halk Eğitim ile Samet'in dükkanına bisiklet götürerek geçirdik. Bir adet BMX ve yine ufak Raleigh marka bisikletler ilgi odağı oldu. Hani olunmayacak gibi de değillerdi :)


Hell Yeeeaah. İşte Critical Mass


  Daha fazla fotoğraf görmek istiyorsanız efendim, instagram hesabımıza gelebilir, görebilrisiniz :)



  http://instagram.com/kacvites








KIA firmasının zamanında bisiklet ürettiğini biliyor muydunuz ? Hııııı, söyleyin bakalım.

KIA Bisiklet
Peki ya Panasonic Bisiklet

El emeği Volkan Abi heybeleri

















 Daha sonrasında Raleigh bisiklette göbekteki orjinal yazının değişmesinden farklı,

* 3 Vites Sturmey Archer - Shimano Nexus 8 vitesle değiştirilmiş.

* Frenler Shimano Deore

* Kablolar teflon kaplama
Raleigh Bisiklet 

                                                                                    * Sele ve Elcikler Brooks Marka
                                                                                     
                                                                                     * 20 Jant ve Katlanabilir bir bisiklet
                                                                                     
                                                                                    Eğer tasarım konusunda Volkan Abi ile iletişime                                                                                           geçmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz



Tabi sıra geldi videoya. Otuz küsur dakikalık bir video ama eğlenceli olduğunu düşünüyorum. O yüzden rahat bir yere geçin, arkanıza yaslanın. Bizimle düşüncelerinizi de paylaşırsanız çok seviniriz açıkçası tabi üyemiz olursanız ayrıca şereflendirirsiniz :) Hepinize keyifli seyirler. Hoşçakalın, gülümseyin, iyi pedallamalar.

NOT: Videoyu buraya yapıştırdık sandık, meğer sadece kod yapışık kalmış. Onu da düzelttik :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder